4 Aralık 2015 Cuma

Dolabımız

Küçük adamların küçük dolabını nerden nasıl toparlıyoruz yazmak istedim.. Zaman zaman gelen sorular içinde belki bir cevap olur.

Pantolonları genellikle Zara 'dan tercih ediyorum. Bunun en önemli sebebi slim fit ya da skinny bulabiliyor olmam. Yaşlarına göre hafif minyon yapılı oldukları için bol olanlar emanet gibi duruyor üstlerinde. Ve hatta 3 yaş olmamıza rağmen Zara pantolonları 2 yaş rahatlıkla giydirebiliyorum.

Jean: Zara
Kazak : Mango
Bot : Nu Bebe
Bere: Kidsfromadrid

Üstlere gelince, işlevsel, gözüme güzel gözüken, ihtiyaçlarını karşılayacak nerden bulursam alıyorum. Ama sanırım aradıklarımı en çok  H&M de buluyorum. Düz renkleri, karışık renklere-desenlere tercih ettiğim için daha fazla alternatif oluyor.  Bir de Amerika'da yaşayan çok yakın bir arkadaşım bizi Old Navy ile tanıştırdı. Babamızın son gidişinde hem hesaplı hemde değişik kıyafetlerimiz oldu. Böyle bir imkanınız varsa Old Navy cidden çocuk için çok uygun.. Gap in bir alt kalitesi, ama 3 ayda bir küçülen kıyafetlerde yüksek kalite aramaya gerek olduğunu düşünmüyorum.
( %100 pamuk olmasından bahsetmiyorum) Son zamanlarda Soo Be'de de çok güzel parçalar olduğunu söyleyebilirim. Ve yine aynı şekilde Koton Kids'te.

Ayakkabılarımızı yürümüyorlarken Zara dan seçiyordum, Sonra ilk adım ayakkabılarımız Stride Ride tı. Şimdi ise full ortopedik Nu Bebe den alıyoruz. Alternatifi bol, hemde sağlıklı.. Gerçi bu yaz Crocs ve Superga'lar ayağımızda paralandı :)

Gelelim en çok keyif aldığım aksesuarlar kısmına! Zara, Mango, H&M..  Aksesuarlarda babalarının berelerini, kendi berelerimi taktığımı, kendi atkılarımla fularlarımla kombinler yaptığımı da söyleyebilirim.. Ve tabii ki instagram üzerinden kidsfromadrid!

Şimdi şöyle bir düşündüm de, onlar için kombinler yapmak, kendime yapmaktan çok daha fazla hoşuma gidiyor :)



Boyunluk: Mango
Kemer: Mango
Ayakkabı: Superga
Gözlük: Kidsfromadrid
                                                        
Yelek: Koton
Pantolon: Zara






1 yorum:

  1. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından takip ediyorum paylaşımlarınız çok güzel teşekkürler...

    YanıtlaSil